Si a la nostra llengua


El diumenge, 18 de març, a les 17.00 hores, a la plaça de s'Alqueria Blanca, es farà l'acte "Sí a la nostra llengua" a Santanyí. Hi haurà l'actuació dels xeremiers i la lectura del manifest per part de l'escriptor Antoni Vidal Ferrando. 

Aquest acte ho ha convocat la OCB per respondre a l'atac del PP a la nostra llengua. Alguns partits polítics de Santanyí, s'han fet ressò d'aquesta crida realitzada per la OCB.

Des de el Blog del Municipi de Santanyí volem manifestar la nostra adhesió a aquest acte.

Ara falta saber si aquest regidors del PP de Santanyí, que tant les agrada sortir a les fotografies de les manifestacions, davant de tot i que després son tant hipòcrites que voten en contra del que defensava la manifestació, també aquests assistiran a l'acte de defensa de la llengua, no oblideu que tot el PP de Santanyí va votar en contra de presentar al.legacions en defensa de la nostra llengua.

11 Comments:

  1. Anònim said...
    la NOSTRA LLENGUA SI AL MALLORQUI NO EL CATALA
    Anònim said...
    Idò sí senyors !!!! La ignorància és el tret més rellevant de la militància pepera. Ignorants i valents !!! Tots quants són: Master en filologia balear !!!
    Sobre aquest tema, ja no val la pena discutir amb voltros. Cuuuuuurts, més que cuuuuuuurts.
    Au Miquelet, tu que has anat a escola, digues als teus xotets de cordeta que mallorquí i català són sa mateixa llengua, sembla que si els ho diu un republicà ha de ser mentida, però si els ho diu el senyor batle per ventura s'ho creuran. Pobrets, desgraciadets, no feis ni ràbia. Un poc d'oi, i llàstima.
    Anònim said...
    Es dia que es mallorquí sigui una llengua, ho serà s'andalús i es santanyiner i tot.
    No faceu pus es ridícul. Ja sabem que vos sap molt de greu que sa nostra llengua sigui sa catalana, pobrets...
    Després vos feis del Barça...
    Anònim said...
    No entenc molt bé l'anunci d'aquest acte de diumenge, deis el diumenge 18 de març a les 17.00 hores a la plaça de S'Alqueri Blanca, es farà l'ascte "Si a la nostra llengua" a Santanyí. Hi haurà l'actuació dels xeremiers i la lectura del manifest per part de l'escriptor Antoni Vidal Ferrando.Com quedam l'acte a S'Alqueria o Santanyí? O son dos actes? Son tot dos a sa mateixa hora? A S'Alqueria hi ha festa ja la voleu aprofitar? Antoni Vidal Ferrando o on xerrar o xerrar per tot?Ay ja estic ben embuaaaaaaat!.
    Anònim said...
    estic ben embuaaaaaaat!. Això és ben normal, si ets del PP i estimes la teva llengua, és normal estar embuaaaaat!!! per una part ets del que volen defensar la seva llengua però per altre part has de fer el que te diuen els del teu partit i no es precisament el que penses tu sobre la llengua.

    És ben normal estar embuaaat, companyero.
    Anònim said...
    Això de la nostra llengua es una manera de manipular la gent i fels-hi creure coses que no son. Ningú ens prohibirà parlar el mallorquí!!!! Tot es política dels pobrets que no tenen autoritat i han vist com passavan del poder a la sombra en pocas horas.
    Anònim said...
    No en puc treure l'entrellat
    "corason loco"
    jo no sé qui t'ha enredat
    menjant-te el coco.
    I és que no me'n sé avenir
    com això no et fa patir
    ni t'atabala
    és dificil esbrinar
    com es poden estimar
    dues llengües i no estar
    tocat de l'ala.
    Això ens passa als de per aquí
    i als d'algunes altres zones
    que mantenim dues llengües
    com qui manté dues dones.
    Una llengua és la parenta
    que m'hi van casar per força
    i no em deixa divorciar
    és una dona dolenta
    que m'esbronca i m'estomaca
    i que em parla castellà.
    L'altra llengua és la fulana
    perquè a mi em dóna la gana
    perquè ella em té el cor robat
    tot i que algunes vegades
    quan anàven tan mal dades
    l'he estimada d'amagat.
    Te'n faré cinc cèntims més
    que si molt no m'equivoco
    encara no has entès res
    "corason loco".
    Una llengua em fiscalitza
    m'inspecciona, em fa la guitza
    i em té el jornal controlat
    i com una sangonera
    m'escorcolla la cartera
    fins que em deixa ben pelat
    i ara surten manifestos!
    on expliquen quatre llestos!
    que ja m'estic excedint!
    i vomiten la parida
    de que som jo i la querida
    els qui l'estem oprimint.
    Qui és el burro que et va dir
    que a mi això no em fa patir
    ni m'atabala?
    jo tampoc no veig gens clar
    com es poden mantenir
    dues llengües i no estar
    tocat de l'ala.
    Anònim said...
    La nostra llengua de requisit a merit per tenir contents a quatre pijos emmidonats del PP que ni saben el que és la nostra llengua, ni els importa, ni els interessa. I tot per una cadireta i una paga. Vergonya cavallers! Vergonya!
    Anònim said...
    Creo en el PP todopoderoso, creador del cielo y de la tierra.

    Creo en José Ramón, su único hijo, nuestro señor, que fue concebido por obra y gracia de Rosa Estaràs.

    Nació de ella virgen;padeció bajo el poder del Pacto.

    Fue crucificado y muerto y sepultado y enviado a la oposición en Marratxí;

    A la octava legislatura resucitó de entre los muertos; y subió al poder;

    Está sentado a la derecha del Rajoy, y desde allí ha de venir a juzgar a los mallorquines y a lo nuestro.

    Creo en Carlos Delgado, en el Partido Popular, en la paga y la silla, en el cargo digitado, en el coche oficial y en la mayoría absoluta.

    Subiremos los impuestos, amén.
    Anònim said...
    Crec que heu perdut és cap, jo estim sa meva llengua, es català, i he nat i mi moriré, però molt content estic de coneixerne d'altres com és es castellà i l'angles vaig estudiar i fer feina fora de la meva estimada roqueta molt d'anys i molt bé en va anar sabre es castellà perque sino ben arrenglat haqués estat. Pobre ignorant que no acepta això, pobre incredul que no té més mal de caps que aquest, el que és segur que ningú ens prohibirá xerra, parlar és català. Visca la meva terra que és Mallorca; i content i agrait de haver conegut i estudiat fora de l'illa xerrant és castellà.
    Anònim said...
    xerram del catala que ara si els pares volen no sera vehicular a les escoles, no xerram del castella.

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites