Un altre seguidor del blog ens ha enviat el següent escrit, reflexions i opinions, estaria bé que ho comentasiu.



El motiu d'aquest escrit es per fer opinar a la gent del Municipi de santanyí, i esper que donin la seva opinió, per això ho he enviat al blog del Municipi de Santanyí.


Avui diumenge, dia de reflexió dominical m'he assegut davant el meu ordinador per escriure aquestes paraules de reflexió i expres-ant el que jo pens sobre el que ha de ser una fira d'oportunitats i el que ha estat la fira que ha organitzat l'ajuntament.



La meva primera reflexió té a veure amb la meva sorpresa que vaig poder experimentar ahir quan vaig llegir a la premsa que a Santanyí hi havia una fira d' oportunitats, jo no ho sabia no havia escoltat res ni havia vist cap tipus de publicitat anunciat la citada fira.



La meva segona sorpresa i motiu de reflexió és quan veig les fotografies del gran èxit de la fira al facebook de l'Ajuntament de Santanyí, sis o set estants dels quals quatre son comerços de roba , que si per ventura venien stock, un altre estand de vi, un de formatge, que de Maó com diu la premsa, poc hi té, pedra de Santanyí i ceràmica i el diumenge menys estands, això si tots son negocis de Santanyí cap de S'Alqueria i Cala Figuera aixi com deia la premsa i la web de l'ajuntament.



Ara venen les meves reflexions i opinió personal, o sigui el que jo penso i per ventura vaig equivocat, jo penso que quan volem organitzar una fira d'oportunitats el primer que s'ha de fer es parlar amb els comerços i així i tot penso que han de ser els mateixos comerços els organitzadors de la fira, no l'Ajuntament.



El segon que s'ha de fer per fer una fira d' oportunitats, al Municipi de Santanyí és no fer separatisme, al municipi som 13 nuclis de població, hem de fer una fira per tots, ja sigui a Santanyí, a Cala D'or, a Cala Figuera o allà on sigui però aixo si tots junts en aquesta fira només hem pogut veure uns pocs comerços de Santanyí.



Una fira d'oportunitats s'ha de fer quan acaba la temporada, quan la gent no sap que ha de fer amb el que no ha pogut vendre durant la temporada, ara els comerciants pensen en obrir, en fer net i en preparar els seus locals, no pensen amb fer una fira.



Una fira d'oportunitats no ha de ser organitzada per l'ajuntament, i per que l'equip de govern pugui fer publicitat política, una fira d'oportunitat ha de ser organitzada pels comerciants, l'Ajuntament ha de ajudar i ha de fer publicitat, radio, premsa, cartells, etc., no hem vist re de tot això.



I per rematar avui diumenge per mala fortuna del temps ha plogut, això es culpa del temps, però no em digueu que no ha estat mala organització per part de l'ajuntament tenir el carrer de Sant Andreu tancat al transit i molts de turistes dels quals per ventura haurien fet una aturada a la fira, les desviaven d'ella.



La regidora no l'hem vista per la fira, si a la foto del diari,  no serà per que no tengui un bon sou, un altre opinió és que els regidors han d'estar al camp de batalla, no perquè és diumenge han d'estar a casa seva.

Aquesta és la meva opinió, ja ho he dit per ventura vaig equivocat.

TB.

3 Comments:

  1. Anònim said...
    He estat com a comerciant a sa I Fira d'Oportunitats, i si bé és cert que podria haver-se organitzar amb més temps i d'un altre manera, al manco, s'ha organitzat i per això, ja hauriem d'estar una mica satisfets.
    Tots els que ens hem posat, em venut, segón punt important.
    I la regidora, SÍ que va estar a la Fira dissabte, al manco, fins s'horabaixa; ho sé perque vaig xerrar amb ella per primer cop a primerísima hora del matí i ho vaig fer més pics durant el dia.
    És cert, tal com dius, que hauria estat molt bé que vinguéssin comerços dels altres nuclis, i, per ventura, a la propera es farà.Això durà més gent.Per altre banda, és cert que no s'ha anunciat amb gaire temps i que si hagués estat el darrer cap de setmana, les vendes haurien estat superiors. Però tal com he dit; ja s'ha fet la primera, el que vol dir que ara toca organitzar la segona que, ben segur, contarà amb més participació. Per cert, hi havien apuntats 25 comerços i al final, només varem montar la meitat. Si volem que els regidors s'impliquin amb noltros, no els hem de deixar penjats quan ens demanen col-laboració perque és molt guapo queixar-se, però fer feina de dilluns a diumenge no ho és tant i no tots els comerciants als que es va oferir formar part de sa Fira, han acceptat fer-ho. Bé, ells s'ho han perdut. Els aconsell que a la propera hi participin. Jo ho faré.
    Anònim said...
    Sa meva més sincera enhorabona a sa regidora a n'aquest cas na Bárbara, jo sé que si que ella ben dematinet ja era a Santanyí a n'es altres pobles hi havia cartells, per ventura repartits un poc massa tard. El que importa és que sa fet sa primera i segur que no sèrà sa darrera per que sé que els comerçiants que sí que hi varen participar ben contents n'han quedat, amb tanta crisis per desgràcia que patin un suport d'aquest tipus amb millorar un poc ses ventes no té preu gràcias de tot cor a s'ajuntament per aquesta iniciativa. Pentura és ver que això hauria de fer-ho és comerciants no voldria ofrendra cap santanyiner ,peró vos diré que poble com aquest de senyors que molt de xerrar i criticar però poca feina i que l'endonin feta, mirar i riure n'hi ha pocs, i segur que a sa pròxima seràn més . Enhorabona a tots els participant i organitzadors.
    Anònim said...
    Ahir diumenge havia cinc xiringuitos, exit rotund.......i el transit tancat.

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites