Plaça d'es Llombards

Hem rebut un escrit al nostre correu, d'un veïnat del municipi de Santanyí, referent a les obres que s'estan fent a la Plaça d'es Llombards.

Us recordam que aquest blog està obert a tothom i que si voleu escriure un article l'haveu d'enviar a municipidesantanyi@gmail.com /
municipidesantanyi.entrades@blogger.com

L'escrit és el següent:

L'altre dia vaig passar pel poble del Llombards i vaig veure que s'estaven fent obres a la plaça del poble, vaig pensar que devien fer les voravies noves o que devien haver d'engrandir-la o fer-li algunes millores, emperò dies després vaig tornar a passar per enllà i, ... sorpresa !!!, les màquines aixecaven la totalitat del trispol de la plaça.

Aquesta plaça no se quan d'anys feia que s'havia feta nova, emperò el que si se es que estava molt bé, hi crec que els llombarders devien estar-ne ben contents, perquè estava feta de pedres de riu o de mar (baletes), amb faixes de pedra de Binissalem, i crec es tractava d'una obra molt adequada,

No entenc de cap manera perquè s'havia de tocar aquesta plaça, hi ha molts de llocs al municipi de Santanyi on hi ha prioritats més importants que la de destroçar una plaça en el lloc de la qual difícilment es ferà una obra millor de la que hi havia.

Ho sent molt, emperò els responsables de l'ajuntament de Santanyí mereixen la meva total reprobació per aquesta actuació, respecte de la que el qualificatiu més suau que és pot dir és el de DESASTRE.

1 Comment:

  1. Anònim said...
    Estic totalment d'acord i es s'opinió de d'es 99'9% de Llombardes, es un desastre i una vergonya, però això es lo únic que podem esperar d'aquests vividors, poques vergonyes que governen s'Ajuntament de Santanyi.

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites