Una de les tasques d’un bon polític és escoltar al ciutadà, recollir les seves queixes i les seves necessitats i intenta ajudar li.
Aquest dies si els polítics de Santanyí han escoltat un poc les queixes de la gent hauran escoltat que fa uns dies que quan crides per telefon a l’ajuntament no hi ha ningú que contesti. Han de fer nou o deu cridades, sinó ho deixes fer abans, perquè alguna persona que treballa a l’ajuntament agafi el telefon, però després si hi ha sort es podrà xerrar amb la persona que es cerca.
Per això i perquè per ventura els polítics no han escoltat aquestes queixes dels ciutadans, seria interessant posar en marxa una iniciativa per part dels ciutadans de Santanyí i fer la prova de telefonar a l’ajuntament i comprovar si realment te responen de seguida al telefon o no te responen.
A la primera cridada haurien de contestar al telefon.
Etiquetes de comentaris: ajuntament, denuncia
2 Comments:
-
- Miquel Amengual said...
dimarts, de desembre 01, 2009Segons tenc entés, ja que a jo em va passar el mateix, i abans de publicar cap notícia posant el crit al cel vaig demanar si passava alguna cosa, i em varen dir que per motius de manteniment a l'oficina de l'operador, que he pogut comprovar que son certs hi va haver un tall del suministre telefònic a la centraleta de telèfons de l'ajuntament però avui dematí ja acabaven les tasques de reagrupació de lineas i per l'horabaixa d'avui m'han dit que ja estarà cent per cent operatiu. Això es la resposta que he rebut per part de l'Ajuntament.- Anònim said...
dijous, de desembre 03, 2009Si la centraleta de telèfons estas a Cas Mosson segur que la persona encarragada d'agafar el telèfon l'agafaria a la primera cridada.
Entrada més recent Entrada més antiga Inici