Una de les tasques d’un bon polític és escoltar al ciutadà, recollir les seves queixes i les seves necessitats i intenta ajudar li.

Aquest dies si els polítics de Santanyí han escoltat un poc les queixes de la gent hauran escoltat que fa uns dies que quan crides per telefon a l’ajuntament no hi ha ningú que contesti. Han de fer nou o deu cridades, sinó ho deixes fer abans, perquè alguna persona que treballa a l’ajuntament agafi el telefon, però després si hi ha sort es podrà xerrar amb la persona que es cerca.

Per això i perquè per ventura els polítics no han escoltat aquestes queixes dels ciutadans, seria interessant posar en marxa una iniciativa per part dels ciutadans de Santanyí i fer la prova de telefonar a l’ajuntament i comprovar si realment te responen de seguida al telefon o no te responen.

A la primera cridada haurien de contestar al telefon.

2 Comments:

  1. Miquel Amengual said...
    Segons tenc entés, ja que a jo em va passar el mateix, i abans de publicar cap notícia posant el crit al cel vaig demanar si passava alguna cosa, i em varen dir que per motius de manteniment a l'oficina de l'operador, que he pogut comprovar que son certs hi va haver un tall del suministre telefònic a la centraleta de telèfons de l'ajuntament però avui dematí ja acabaven les tasques de reagrupació de lineas i per l'horabaixa d'avui m'han dit que ja estarà cent per cent operatiu. Això es la resposta que he rebut per part de l'Ajuntament.
    Anònim said...
    Si la centraleta de telèfons estas a Cas Mosson segur que la persona encarragada d'agafar el telèfon l'agafaria a la primera cridada.

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites