La premsa torna a publicar les denuncies del Blog del Municipi de Santanyí.

Font: Diari de Mallorca, 18/12/09

2 Comments:

  1. Julià Vila said...
    Una fal.làcia (sofisma) és un raonament lògicament incorrecte, tot i que psicològicament pugui ser persuasiu. Cal aclarir que un raonament fal.laç no necessàriament té una conclusió falsa, així com un raonament correcte o vàlid no necessàriament té una conclusió vertadera. Els raonaments fal.laços no ho són per arribar a una conclusió falsa, sinó per un error en el seu procediment. Es podria dir que una fal.làcia és un raonament en què la conclusió no es deriva estrictament de les premisses, encara que sembla fer-ho.
    Després d'aquest copy-paste, puc afirmar rotundament que la notícia que UM Santanyí (no cap "colectivo vecinal") destaca a manera d'entrada en aquest blog és una fal·lacia en tota regla.
    Miquel Amengual said...
    Ara jugam al joc de repetir les coses, que divertit!!!! Tres entrades per dir el mateix, ido jo tambe vull jugar i repetire el comentari que vaig escriure a una entrada anterior que deia el següent:

    Igual que Santanyi era uno de los municipios mas ricos ahora es uno de los mas completos, porque un Ayuntamiento no puede tener dinero en las arcas, el dinero se tiene que gastar o invertir en mejorar y mantener el municipio con todo lo que ello conlleva, y si para mantenerlo o para invertir mas en él se tiene que prestar dinero a los bancos, es de aplaudir que el Ayuntamiento lo haga, la gente contrata hipotecas para adquirir sus viviendas, pues lo que hace el ayuntamiento es lo mismo pero multiplicado por 100.
    Creo recordar que despues de Palma y Calvià, venía Santanyí como tercer municipio más rico y ahora tengo entendido que la cosa sigue iguàl pero a la inversa, osea que la cosa quedaria de la siguiente manera: Palma, Calvià y Santanyí en tercer lugar como ayuntamientos más endeudados, pero mirémoslo desde un punto apolítico y objetivo, entonces diriamos que mas que los tres ayuntamiento más endeudados son los tres que más han invertido en su Municipio.

    Repetició d'un comentari que vaig fer a l'entrada anterior i que com que això va de repetir aqui la tornau tenir.....

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites