Bon dia a tothom,

Sóm en Joan Gaspar Aguiló, propietari i observador de l'estació meteorològica automàtica de Santanyí, ara fa uns set mesos que vaig posar aquest progecte enmarxa a través de de xarxa nacional d'estacions Meteoclimatic, i vaig passar l'auditoria de qualitat amb la màxima puntuació. Darrerament la xarxa ha tengut problemes per actualitzar les estacions ja que han canviat els servidors per poder donar cabuda a més estacions i millorar la rapidesa de consultar les dades.

Ara, despres de un parell de setmanes de problemes, pareix que tot ha tornat a la normalitat i els problemes s'han solucionat.

Tots tenim aficions, uns de mes bones i d'altres de mes dolentes, per això vull aclarir que aquesta estació no està patrocionada per l'ajuntament ni per cap partit politic, Jo i la meva estació sóm neutres i no estam vinculats a cap partit, per això, tots els partits politics, negocis de Santanyí, planes web vinculades amb aquest municipi o no, hotels...
podeu fer us de la pastilla meteoclimatic amb les dades que ofereix la meva estació sense cap compromis, sempre que es faci un bon ús d'aquestes.

A final de cada més, imprimesc un resum de màximes i minimes del cada dia així com pluja total i aquest tipus de dades, ja hi ha gent que ho reb perque li interessa, També, si algú necessita un informe d'un dia en concret , per si ha tengut destrosses a caseva i l'ha denviar a l'assegurança, també el puc fer. Si estau interessats o necessitau alguna dada més concreta no dubteu en posar-vos en contacte amb jo.

Joan Gaspar Aguiló Martínez. Estació Meteorològica de Santanyí

0 Comments:

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites